2011. február 28., hétfő

Adele Enersen baba álmok

Adele Enersen egy Helsinkiben élő számítástechnikai programozó, aki a kisbabájával otthon töltött időszak alatt új hobbyt talált magának. Megpróbálja ábrázolni gyermekének álmait.
Minden délutáni alváskor újabb és újabb varázs-világot kreál a mélyen alvó kisbaba köré. Nemcsak alvós képek készülnek (itt a blogja), úgy tűnik a kisasszonynak is tetszik a játék.

Az első kép a kedvencem, lehet, hogy azért, mert ezt a mesét nagyon szeretem.
























4 megjegyzés:

Roodkapje írta...

hu, ez tökéletes.

Orsi írta...

Buddhaboyt is lefényképezhetnéd így! :D

Névtelen írta...

Nagyon csúnyák ezek a fotók. hát nem látjátok? Kihasználja a saját anyja a gyerekét. Lélektelen kis tárgyá degradálja. Se egy mosoly, se egy csöpp élet. Csak egy halott test. Beteges. És ti is azok vagytok, ha ez tetszik nektek. (egy 4 gyerekes anyuka)

Mamucni írta...

Kedves NÉVTELEN anyuka! Első olvasásra még el is gondolkodtam szavaidon, már-már igazat is adtam. De a te általad írt "halott testet" meg én tartom betegesnek. És igen, ha beteges az, hogy vki fényképezi alvó babáját és abba belelát vmit (alszik összekucorodva mint egy cicácskán túl) amit művészi (mert sztem ez az) eszközökkel megoszt másokkal is akkor én beismerem, hogy beteg vagyok.
Halott testeket viszont lehet nézni kitömött állatok formájában vagy a Testek (Bodies)c kiállításon, amely utóbbi szintén művészi, polgárpukkasztó és ismeretterjesztő. Ajánlom.